Czy wirtualne biuro jest zgodne z prawem?

wirtualne biuro warszawa BusinessCare24

Wirtualne biura cieszą się coraz większą popularnością wśród przedsiębiorców. Nowoczesna alternatywa dla tradycyjnego lokalu biurowego i realne oszczędności sprawiają, że coraz więcej osób przekonuje się do wirtualnego adresu. Jak działa wirtualne biuro, czy jest legalnym rozwiązaniem?

Na czym polega wirtualne biuro?

Biuro wirtualne jak warszawskie businesscare24.pl to nowoczesne rozwiązanie dla prowadzących działalność gospodarczą, którym zależy na obniżeniu kosztów firmowych. Biuro wirtualne umożliwia wynajęcie prestiżowego adresu do rejestracji firmy w US, GUS, ZUS, KRS, celów marketingowych i korespondencji w atrakcyjnej cenie. E-biura istnieją od 1994 roku za sprawą amerykańskiego biznesmena Ralpha Gregorego, który wyszedł naprzeciw potrzebom przedsiębiorców prowadzących biznes online. Wirtualne biura zyskały popularność, do czego przyczynił się rozwój technologii oraz zapotrzebowanie na specjalistów z zakresu marketingu internetowego i social media. Dla przedsiębiorców zajmujących się projektowaniem stron internetowych, tworzeniem grafiki komputerowej czy treści na firmowe blogi, pozycjonowaniem serwisów internetowych czy obsługą firmowych mediów społecznościowych, lokal biurowy nie jest potrzebny do realizacji zleceń, pozyskiwania klientów czy promocji biznesu. Wirtualne biuro Warszawa to znacznie korzystniejsze rozwiązanie niż wynajem powierzchni biurowej, ale czy jest zgodne z prawem?

Biuro wirtualne, a przepisy prawne

Wirtualne biura funkcjonują na całym świecie od ponad 30 lat, ale w Polsce dopiero od kilku lat cieszą popularnością. Początkowo, Urzędy Skarbowe nie były skłonne do zarejestrowania działalności gospodarczej pod wirtualnym adresem, ale wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego z 2014 roku umożliwił przedsiębiorcom korzystanie z nowoczesnego rozwiązania.  Obecnie urzędnicy nie mogą podważać legalności wirtualnych biur, ale warto wiedzieć, że e-biuro muszą spełniać określone wymagania. Jednym z nich jest prowadzenie faktycznej działalności gospodarczej pod wirtualnym adresem, czyli biuro wirtualne musi spełniać wymagania lokalu biurowego. Przepis wprowadzono w celu uniknięcia rejestrowania działalności gospodarczej pod adresem niespełniającym kryteriów jak: opuszczona działka czy budynek do remontu. 

Przeczytaj:  Najnowsze zmiany w prawie: kodeks karny 2023

Kto może zarejestrować firmę pod wirtualnym adresem?

Wirtualne biuro to idealne rozwiązanie dla freelancerów i początkujących przedsiębiorców, dlatego jest często wybierane przez prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Okazuje się, że z wirtualnego adresu mogą skorzystać również prowadzący spółkę cywilną, spółkę handlową, spółkę komandytową, spółkę akcyjną czy spółkę z o.o. W przypadku rejestracji spółek urzędy zastrzegają sobie, że pod wskazanym adresem musi istnieć możliwość obsługi korespondencji. Wybierając wirtualne biuro warto sprawdzić czy oferuje usługi wirtualnego sekretariatu. https://businesscare24.pl/wirtualne-biuro/wirtualne-biuro-warszawa-wola/ to atrakcyjny adres do rejestracji i celów marketingowych, a także przyjmowanie przesyłek zwykłych, poleconych i kurierskich, odbiów awizo, skanowanie poczty, powiadomienia o nadejściu przesyłki, przygotowanie i wysyłka korepsondencji na wskazany adres. Wybierając wirtualne biuro w Warszawie możesz skorzystać z prestiżowego adresu do rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki.

Jakie korzyści daje wirtualne biuro?

Wirtualne biuro to legalne rozwiązanie dla przedsiębiorców, które umożliwia znaczne obniżenie kosztów firmowych. E-biuro to także wsparcie specjalistów z zakresu księgowości, prawa podatkowego, administracyjnego i gospodarczego dzięki atrakcyjnym pakietom usług dla firm. Wirtualne biuro w Warszawie umożliwia indywidualne dopasowanie usług do aktualnej sytuacji firmy oraz wsparcie doświadczonych specjalistów na każdym etapie prowadzenia działalności gospodarczej.  Skorzystaj ze sprawdzonego na całym świecie rozwiązania dla nowoczesnego biznesu

Artykuł promocyjny zewnętrzny, dostarczony przed reklamodawcę

Zobacz także:

Podobne artykuły

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Więcej w Prawo